12 marca 2015

#Information 4

Pewnie niektórzy oczekiwali tutaj rozdziału, lecz nie... to ZNÓW nie on. Tylko jakaś 'informacja', która zazwyczaj jest przez was pomijana. Jednak sądzę, że tym razem nawet wczytacie się w szczegóły. Przejdę jednak do rzeczy. Już od kilku miesięcy doskwiera mnie brak weny i... kompletnie nie mam pomysłu na kolejne rozdziały. Do tego dochodzą nawalone w tygodniu kartkówki i sprawdziany. Chciałabym pisać tego bloga dalej, z uśmiechem na ustach, ale to zbyt piękne by mogło być prawdziwe. Mimo to... walczę. Nie poddaję się. Próbuję coś stworzyć, chociaż mi nie wychodzi. Niestety muszę sobie zrobić przerwę. Odetchnąć. Dlatego bowiem zawieszam bloga na czas nieokreślony. Nie miejcie mi tego za złe. Mam tysiące pomysłów na różne opowiadania, lecz gdy coś zacznę to nie potrafię skończyć. Mam nadzieję, że całe moje starania nie skończą się na zamknięciu <czyt. usunięciu> bloga. Postaram się przez ten czas napisać więcej rozdziałów, a później je tutaj opublikuję. Oczywiście w jakiś określonych odstępach czasowych, ale póki co to nawet o tym nie myślę. Staram się skupić na moim prywatnym życiu, jednak nie chcę was jeszcze opuszczać. Mój blog ma, dzięki wam, już ponad 1300 wyświetleń! To według mnie dużo jak na 5 rozdziałów, dlatego nie mam zamiaru od tak zakończyć bloga. Mam taką malutką nadzieję, że wszystko się jakoś ułoży. To była dla mnie trudna decyzja, ale już wybrałam. Wybaczcie mi, jeśli nie spełniłam waszych oczekiwań względem bloga. Obiecuję, że się poprawię. A na razie muszę się z wami pożegnać...


Do zobaczenia!
Sylwia. xo

1 komentarz: